مصاحبه آرشیو خبر ها
این شروعی تازه برای یوونتوس اسـت

این شروعی تازه برای یوونتوس اسـت

یوونتوس موفق شد در فصلی فوق العاده علاوه بر قهرمانی در لیگ ایتالیا و کوپا به فینال لیگ قهرمانان هم برسد که این پیشرفت مهمی برای باشگاه محسوب می شود .
آندره آ آنیلی مدیر باشگاه یوونتوس امروز در سخنرانی در مورد پیشرفت و جایگاه یوونتوس و اهداف باشگاه در ادامه کار گفت :


" حضور داشتن در این تیم مدیریتی قوی باعث افتخار من است. تمام افرادی که در این گروه قرار دارند کارهای بزرگی برای ما انجام داده اند زیرا در تخصص خود قرار دارند . یوونتوس اکنون وضعیت خوبی پیدا کرده و این تاثیر کار گروهی از متخصصان و افراد کار آمد در تیم ما است "

" لازم است از آلگری که یووه را در این دوره مهم و حساس در اختیار گرفت و به موفقیت رساند تشکر کنم ، او همه ما را شگفت زده کرد و کارهای فوق العاده ای برای باشگاه انجام داد "

" همچنین از ماوتا ، ندود و پاراتیچی که کارهای ورزشی تیم را بخوبی پیش بردند ممنون هستم و از همه زنان و مردانی که در باشگاه یوونتوس به انواع مختلف تلاش و فعالیت کردند "

" در واقع ما موفق شدیم که روزهای آینده را با موفقیتی که اکنون بدست آوردیم بسیازیم، این یک پروژه کلید خورد برای یوونتوس است . پس از همه مدیران ، کادرفنی ، بازیکنان و هوادارانی که ما را کمک کردند تشکر و قدردانی می کنم "

" در طول 2 یا 3 سال آینده ما یک مرکز جدید و تازه خواهیم داشت و "وینوو" به آکادمی اصلی ما برای پرورش استعدادها اختصاص می یباد . لازم است از آلدو ماتزیا و فرانچسکو کالوو بخاطر کارهای مهمی که برای ما انجام داده اند و باعث پیشرفتمان شده تشکر کنم "

" هزینه 315 میلیون یورویی این هدف امکان را به ما می دهد که ما رقابت جدی با تیم های بزرگ اروپایی داشته باشیم. من این تضمین را به همه خواهم داد که یوونتوس همچنان در مسیر پیشرفت خواهد بود و بهتر می شود و ما مدعی خواهیم ماند "

" عقیده من این است که امور باشگاه باید به متخصصان اقتصادی و امور ورزشی باید به افراد فوتبالی سپرده شود و ما این کار را برای پیشرفت انجام دادیم "

" یوونتوس برنامه های زیادی برای موفقیت در ادامه کار دارد، ما به همین جایگاه اکتفا نخواهیم کرد و برای بهتر شدن تلاش می کنیم زیرا در باشگاه ما پیروز شدن همه چیز خواهد بود "

" ما اهداف بلند مدت و کوتاه مدتی داریم ، ساخت مرکز جدید شاید چیزی باشد که به زودی انجام بپذیرد اما در ادامه تاثیر خود را برای سال ها خواهد داشت. همانطور که ما برای ساخت ورزشگاه اقدام کردیم و اولین تیم در ایتالیا بودیم و تا سال ها می توانیم از آن استفاده کنیم "

" ما برای نقل و انتقالات برنامه داریم، می دانیم که رسیدن به جایگاه بهترین تیم مستلزم داشتن بازیکنان بزرگ و تعیین کننده است. همانطور که ما اکنون در تیممان قهرمانان زیادی داریم که همگی تعیین کننده هستند "

" من دست ِ ماروتا را برای خرید بازیکن باز می گذارم. او بخوبی می داند که چه بازیکنانی برای باشگاه لازم هستند و برنامه های خوبی ارئه می کند . خرید استعدادهای جوان و بهره مندی از تجربه بزرگان یووه را به اینجا رسانده است "

" ما برای نقل و انتقالات چیزی در حدود 200 میلیون خواهیم داشت و می توانیم بازیکن های خوبی را جذب کنیم. امیدوارم که مانند قبل با برنامه پیش برویم "

" می دانیم که رسیدن به فینال برای هر تیمی سخت خواهد بود . رسیدن به این مرحله شروعی تازه برای ما و باشگاه است و پیشرفت بسیار خوبی خواهد بود "

" البته ما در فینال بدنبال پیروزی بودیم ، مانند هر دیدار دیگری که در آن هستیم و فقط پیروزی را می خواهیم . ولی باید روند رشد و مسیر پیشرفتمان را در طی سال های گذشته مرور کنیم "

" فکر می کنم تا حدی به آنچه که می خواستیم رسیده ایم. ما مقابل دورتموند ، رئال موفق بودیم و بعد از آن در برابر بارسا قرار گرفتیم و عالی هم بازی کردیم . شکست همیشه تلخ است اما این شکست برای ما شروعی تازه خواهد بود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: